Welcome to Gaia! ::

Reply Art Forum
DRAW ME FOR MONNEY

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

draw me
  yes
View Results

kgw_dub

PostPosted: Sun Feb 17, 2008 8:14 pm
please draw my avatar for 200g pppppppppppppppppppppppppppppllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaassssssssssssssssssssssssssssssssssssssseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeplease!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 3nodding smile biggrin smile 3nodding whee wink mrgreen mrgreen mrgreen  
PostPosted: Sun Apr 06, 2008 6:07 pm
Sure, I'll do it, but do you think you could offer just a bit more money?
 

Umi_no_mizu


trish-crystal

PostPosted: Mon May 12, 2008 5:21 pm
kgw_dub
please draw my avatar for 200g pppppppppppppppppppppppppppppllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaassssssssssssssssssssssssssssssssssssssseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeplease!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 3nodding smile biggrin smile 3nodding whee wink mrgreen mrgreen mrgreen


Sure, I'd draw you. Just send me your avatar picture (i can't see it)
and give me more money. About 300 g will do.
pppppppppppppppppppppppppppppllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaassssssssssssssssssssssssssssssssssssssseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeplease!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pppppppppppppppppppppppppppppllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaassssssssssssssssssssssssssssssssssssssseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeplease!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pppppppppppppppppppppppppppppllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaassssssssssssssssssssssssssssssssssssssseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeplease!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pppppppppppppppppppppppppppppllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaassssssssssssssssssssssssssssssssssssssseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeplease!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pppppppppppppppppppppppppppppllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaassssssssssssssssssssssssssssssssssssssseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeplease!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pppppppppppppppppppppppppppppllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllleeeeeeeeeeeeeeeee  
PostPosted: Mon Jul 07, 2008 9:13 pm
i'll draw you. heart  

Grint_Lover_Forever

Reply
Art Forum

 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum